Feedback van deelnemers (8,5!)

Deelnemers aan de masterclass Strategisch Relatiemanagement beoordeelden de masterclass met een 8,5 en gaven ons de volgende feedback.

Praktische, leerzame bijeenkomst met direct toepasbare kennis!
Peter Brouwer, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Inspirerend, theoretisch goed onderbouwd en direct toepasbaar in de praktijk.
Esther de Jongh, Traverse Groep

Inspirerend, praktisch toepasbaar, speelt direct in op huidige ontwikkelingen in de samenwerking tussen onderwijs en werkveld
Polien Taks, Fontys Hogescholen

Jullie werken goed samen, wat tot een afwisselend geheel leidt. Inhoud is inspirerend en to the point. Ik vind het een aanrader!
Karin Balakirsky

Informatief en inspirerend. Zet aan tot actie.
Eric Zinger, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Gratis je strategische relatie meenemen is mooi! Dat werkt verbindend en inspirerend
Irene Witjens, directeur U-centraal

Goede energie! Nieuwe inzichten in eigen kwaliteiten voor strategisch relatiemanagement
Ans Boersma, accountmanager ACE / Hogeschool Rotterdam

Inspirerend, met eye-openers voor effectiever relatiemanagement met interne én externe stakeholders
Janice Smit, relatiemanager Deltion College

Leerzame dag met bruikbare inzichten voor onze innovatiepraktijk
Raymond Kloppenburg, onderwijsinnovator Hogeschool Utrecht

Nuttige en waardevolle dag. Helaas ook kort. Had graag nog meer verdieping gezocht
Tanja Derksen, projectleider Hogeschool Utrecht

Professionele mix van praktijkvoorbeelden, theorie en eigen casuistiek
Hans Visser, ondernemer VB innovatiemanagement

Een afgestemd geheel dat zeer effectief werkt
Ed de Jonge, onderwijsvernieuwer Hogeschool Utrecht

Masterclass
Alumni als brug naar het werkveld

datum op aanvraag

Martin Wiersma
Postillion Hotel Bunnik (A12) - Kosterijland 8 - Bunnik

Opleidingen en onderwijsinstellingen willen graag de banden met hun alumni aanhalen. Die wens leidt echter niet zomaar tot een levendige interactie. Voordat ze zover zijn moeten ze veel vragen beantwoorden op het niveau van beleid, organisatie en uitvoering: wat willen we bereiken, hoe past dat bij de andere activiteiten, wat mag het kosten, hoe organiseren we dat, wat doen we dan eigenlijk en wie gaat dat doen? En last but not least: wat willen onze alumni zelf?

Deze masterclass biedt op basis van theorie, onderzoek en ervaring inzicht in het functioneren van alumninetwerken. We bespreken de waarde van alumni voor uw opleiding/instelling en de waarde van uw opleiding/instelling voor alumni. We gaan na op welk niveau u de samenwerking kunt en wilt inrichten en welke infrastructuur daarvoor nodig is.
In de masterclass is er ruimte voor uw vraagstelling en casuïstiek, krijgt u de gelegenheid om uw doelen scherper te formuleren, na te gaan welke interactie daar bij past en wat daarvoor nodig is.

Inhoud
• Waarom willen we iets met alumni, vanuit strategisch, tactisch en operationeel perspectief.
• Theorie: waarom werken netwerken
• Kernbegrippen bij alumninetwerken
• Onderzoeksresultaten: waarom willen alumni iets met de opleiding/instelling
• Wat kan de opbrengst zijn voor de opleiding/instelling
• Wat wil en kan ik doen voor alumni
• Niveau, intensiteit en invulling van de interactie
• De infrastructuur voor interactie
• De interne verankering van het externe netwerk
• De betekenis van deze benadering voor andere netwerken

Deze masterclass is relevant voor allen die betrokken zijn bij alumni, vanuit het perspectief van beleid, management of uitvoering, zowel binnen instellingen als bijvoorbeeld alumniverenigingen.

Prijs

EUR 495,- (excl. btw)
(incl. materialen, koffie, drankjes en lunch)
Neem kosteloos uw werkveldrelatie als introducé mee!

Schrijf hieronder in.

Ja, ik schrijf me in voor de Masterclass Alumni als brug naar het werkveld

Eventuele code of nummer t.b.v. uw financiële administratie

Selecteer 'ja' om via e-mail informatie te ontvangen over volgende masterclasses.

Verstuur